Staatsloterij opzeggen

Hoe u Staatsloterij opzeggen en geen maandelijkse bijdrage meer te betalen

De oudste loterij van Nederland

De loterij werd opgericht in 1726 en werd aanvankelijk “de Generaliteitsloterij” genoemd. Op dat moment besloten de autoriteiten om alle kleine loterijen samen te voegen in een collectieve loterij en een deel van de winst te gebruiken om de rijksbegroting op te vijzelen. De auteur van het idee, Adolf Huske, werd beloond met 500 gulden.

In 1848 werd de naam van de Generaliteitsloterij veranderd in “Nederlandse Staatsloterij”. Vandaag is het de oudste loterij in Nederland en een van de oudsten in Europa. Veel van de feiten van de geschiedenis zijn gedocumenteerd in het Nederlands Informatiecentrum voor Kansspelen (NIK) in Den Haag.

Aan het einde van de 20e eeuw begon het bedrijf ook toegangskaarten te verkopen voor voetbalwedstrijden, tentoonstellingen en concerten. Hiervoor werd de service TicketBox gebruikt. Maar deze ticketing activiteiten werd sinds 1 juli 2008 gestaakt.

In 2009 bedroeg de omzet van de loterij 889,7 miljoen euro, de bedrijfswinst bedroeg 12,9 miljoen euro. Het bedrijf heeft 245 medewerkers in dienst.

Alleen al in 2016 verdeelde de loterij 725 miljoen euro onder de winnaars en bracht  ze nog eens 149 miljoen over naar het Ministerie van Financiën.

De Staatsloterij maakt deel uit van de loterijen van Nederland. Hiertoe behoren:

  • EuroJackpot.
  • Miljoenenspel.
  • Lucky Day.
  • Krasloten.
  • Toto.
  • Lotto.

Loterij biedt 3 soorten spellen:

  • Straat. Een serie van 10 loten met opeenvolgende eindcijfers (0 tot en met 9).
  • Boulevard. Een serie van 100 loten met opeenvolgende eindcijfers (00 tot en met 99).
  • Jackpot. Een van de 12 jaarlijkse grote trekkingen van de Staatsloterij.

Als u niet alle cijfers goed hebt, kunt u toch een troostprijs krijgen van 10 tot 630 euro, afhankelijk van het spel. Het bedrijf biedt ook voordelen in de vorm van uitkeringen op twee manieren:

  • U ontvangt 2000 euro per maand 30 jaar lang.
  • U ontvangt 10.000  euro 30 jaar lang.

In de loterij kunt u eenmalige winsten behalen – van 10.000 tot 100.000 euro.

De hoogte van de jackpot  varieert van 1 tot 7,5 miljoen euro.

Hoe u de Staatsloterij opzeggen

Opzegging is op verschillende manieren mogelijk:

  1. Per telefoon 070-550 08 06. Bel van maandag tot vrijdag van 09:00 tot 21:00 uur.
  2. Via het elektronische formulier: nederlandseloterij.nl/contact.
  1. Door een brief te sturen naar: PO Box 818, 2700 AV Zoetermeer.
  2. Via het klantenportaal Mijn Staatsloterij: nederlandseloterij.nl/inloggen.

Recensie van de gebruiker JeBra van opzegging

De loterij wil haar spelers niet verliezen, en de medewerkers van de Staatsloterij opzeggen doen dus hun best om te voorkomen dat u opzegt. Hier is wat de gebruiker onder het pseudoniem JeBra zegt, die ook aan deze loterij meegedaan heeft:

“In mei 2017 heb ik via de website Staatsloterij aangegeven dat ik met een Straat wil meespelen. Maar ik vond het systeem met de elektronische portemonnee waarmee ik de betaling deed niet leuk, en ik heb het abonnement in september 2017 via de website opgezegd. Ik heb een schriftelijke bevestiging ontvangen dat ik geen abonnementen meer heb, ik heb ook geen abonnementen meer gezien na de opzegging op mijn gebruikersaccount.

Op 13 december werd 30 euro afgeschreven van mijn account. Ik belde de Staatsloterij. De medewerker zei dat ik een abonnement op aanvullende trekkingen had, maar dat deze niet zichtbaar waren op de site op mijn account. Geld zal niet aan mij worden teruggegeven (?), ik moet deze abonnementen zelf opzeggen. Die abonnementen over het bestaan ​​waarvan ik niet eens vermoedde! Ik eiste van de bank de betaling te annuleren. Ik had nooit een papieren versie van het lot ontvangen, maar elke maand tot september ontving ik lotnummers in de mail.

Als gevolg van de drukte van de feestdagen heeft de bank mijn aanvraag tot 31 december 2017 niet verwerkt. Ik ontving een bericht per e-mail van de Staatsloterij dat het geld aan mij was terugbetaald, hoewel dit in werkelijkheid niet het geval was. Ik belde het callcenter opnieuw, de medewerker van de loterij was verrast en raadde me aan een brief te schrijven naar de post van het bedrijf, die zeker zou worden behandeld. Een stom advies.

Misschien is dit hun professionele therapie? Ik kan nu alleen maar bellen en luisteren naar het advies van een medewerker dat ik de betaling moet annuleren en een klacht moet indienen. Tegelijkertijd beantwoordde niemand mij de vraag waarom mijn abonnementen op de extra trekkingen in mijn persoonlijke account niet zichtbaar waren. Is dit een nieuwe manier om geld te verdienen? Moet ik nog steeds een bijdrage betalen? Zijn er andere mensen die ook zoiets meegemaakt hebben? En hoe kan ik begrijpen dat al mijn abonnementen uiteindelijk zijn opgezegd? Ik zie ze toch niet in mijn backoffice!

Ik denk dat dit fraude en diefstal is. Dat wil ik onder uw aandacht brengen.”

Als u uzelf tegen fraudeurs wilt beschermen, neem dan contact op met de service Abonnement-Opzeggen.

De service Abonnement-Opzeggen helpt u bij het Staatsloterij opzeggen.

U hebt 4 redenen om contact op te nemen met ons centrum:

  • Al het werk, waarvan het doel de opzegging is, doen we voor u. Het enige dat u hoeft te doen – is het invullen van een speciaal formulier.
  • Dit formulier bevat loterij gegevens. U hoeft ze niet op het internet te zoeken en een sjabloon op te stellen.
  • Alle persoonlijke gegevens die u in het formulier opgeeft, worden niet bekendgemaakt.
  • U hoeft zich niet op onze website te registreren om de opzegdienst te gebruiken. We vragen trouwens geen maandelijkse bijdragen en bieden geen abonnement op onze diensten.

Op de site kunt u een gratis sjabloon voor opzeggen van de diensten van meer dan 1000 bedrijven downloaden. Voor meer informatie zie hier: ​​ abonnement-opzeggen.nl/categorieen.

Laat uw leven niet verpesten door een goede confrontatie met werknemers van de  Staatsloterij. Neem contact op met Abonnement-Opzeggen!