KPN opzeggen

KPN opzeggen: met Abonnement-Opzeggen het is zo eenvoudig

Ongelimiteerd internet en telefonie van KPN

Eerder heette dit bedrijf – de Koninklijke PTT Nederland en verzorgde vaste telefoniediensten. Maar op 1 januari 1989 werd het bedrijf geprivatiseerd en omgedoopt tot Koninklijke KPN NV Vandaag telt het bedrijf meer dan 15.000 werknemers en de omzet in 2013 overtrof 8.472 miljard euro. Alleen in Nederland wordt vaste telefonie door 6,3 miljoen abonnees gebruikt. KPN levert mobiele diensten aan 33 miljoen mensen in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk en Spanje. Nog eens 2,1 miljoen mensen in heel West-Europa gebruiken onbeperkt internet van KPN.

Het bedrijf beheert een mobiel dienstennetwerk voor 2G-, 3G- en 4G-technologieën. Met de hulp van Single-RAN van Huawei heeft het zijn 2G- en 3G-netwerken opgewaardeerd. 4G KPN opereert in de 900 MHz-band, zodat elke gebruiker kan genieten van snel internet met van 200 Mbit/s.

Het bedrijf is eigenaar van een netwerk van vaste telefonie operaties (FLO) en biedt mobiele diensten aan via zijn twee merken – KPN Mobile en Telfort. Het bedrijf bezit ook dergelijke handelsmerken zoals Simyo en Ortel Mobile. Ze bieden diensten op het gebied van mobiel internet.

KPN Digitenne is een van de dochterondernemingen die digitale interactieve televisiediensten levert. Via IPTV kunt u het gemiste tv-programma bekijken of online programmeren, de annotatie van de film bestuderen, een opmerking achterlaten en andere functies gebruiken.

Vandaag biedt KPN zijn klanten verschillende diensten:

  • IP-TV.
  • Vaste telefonie.
  • Mobiele communicatie.
  • Internet.

Een van de meest populaire pakketten van het bedrijf is All-in-One. U kunt kiezen voor de snelheid van internet, het aantal kabeltelevisie kanalen en het aantal gratis minuten voor vaste telefonie. Tegelijkertijd geeft het bedrijf iedereen een bonus – korting op het gebruik van FOX Sports Eredivisie-kanalen en Spotify Premium.

Hoe kunt u afmelden KPN digitenne opzeggen?

Als u beslist om KPN opzeggen af te melden, bel dan naar het hotline nummer 08000402. De lijn is elke dag beschikbaar van 08:00 tot 23:00 uur. U kunt ook uw telefoonnummer in het elektronische feedbackformulier achterlaten: kpn.com/service/administratie/opzeggen. De medewerkers van het bedrijf bellen u terug.

Het bedrijf biedt een contract voor 1 jaar. Als u zich wilt afmelden, betaalt u een vast bedrag als het contract nog steeds van kracht is. Meer informatie krijgt u over de telefoon 08000402.

Ook u kunt van KPN Digitenne opzeggen afmelden via het invullen van het online formulier op de site. De verwerking van uw aanvraag duurt minimaal een uur.

De derde variant van afmelding is per brief. Daar moet u vermelden:

  • Uw naam.
  • Woonadres.
  • Telefoonnummer (GSM-telefoonnummer als u geen vast nummer hebt).
  • Geboortedatum.
  • Het contractnummer van het abonnement dat u wilt annuleren.
  • Het rekeningnummer waarvan het abonnement wordt afgeschreven.
  • Datum van annulering.
  • Welke diensten u wenst op te zeggen?
  • De reden voor de afmelding.

Stuur een brief naar: Postbus 235, 2400 AE Alphen aan den Rijn Een.

Op eigen krachten van KPN opzeggen

Wanneer klanten zelf een afmelding proberen te regelen, worden ze geconfronteerd met weigering, slechte communicatie en het uitstellen van de deadlines. Hier is het verhaal, verteld door een abonnee onder het pseudoniem Musije91:

“Hoi!

Ik besloot mijn verhaal op dit forum te vertellen.

Ik heb een online abonnement bij KPN. Maar ik ging verhuizen naar een vriend die al een internetabonnement heeft, dus besloot ik het contract te beëindigen.

Ik belde de klantenservice, waar me verteld werd dat het contract geldig was tot januari, dus ik kan me alleen via een brief afmelden. Een kopie van het basisregister van de gemeente moet bij de brief worden gevoegd.

Ik ging naar de gemeente en vroeg om een ​​verklaring van 8 euro. Op 17 juni stuurde ik een brief samen met een uittreksel. In de brief vroeg ik om het contract vóór 6 juli te beëindigen, omdat andere mensen al bij mij op adres wonen.

Het antwoord heb ik nog steeds niet ontvangen. Toen ik op 3 juli de ondersteuningsdienst belde, verontschuldigen ze zich dat ze mijn aanvraag nog niet hadden bekeken.

Nou, ik belde opnieuw op 5 juli.

Toen vertelden ze me dat ik het contract niet kon opzeggen, omdat mijn vriend op mijn nieuwe adres, waar ik ga wonen, geen contract heeft met KPN.

Is het niet raar? Mijn vriend heeft een internetabonnement op Telfort en ze hebben het niet van tevoren ontdekt?

Vanwege het feit dat er geen abonnement op KPN is, kan het contract niet worden beëindigd en moet ik een vergoeding betalen. Ook voegde een medewerker van de klantenservice toe dat ik slechts 2 abonnementen hoefde te registreren … Maar als ik 2 internetabonnementen heb ?? dit is een dubbele kost …

De medewerker kon niets voor mij doen en op 5 juli stuurde ik een klachtenbrief … maar je raadt het al … ik kreeg geen antwoord meer.

Het is heel slecht om met KPN om te gaan … Er was altijd goed internet geweest, maar deze zaak heeft alles doorgestreept. Nogmaals, vandaag hebben ze 25 euro opgehaald van mijn account – het bedrag voor het abonnement. “

Als u uw tijd en zenuwen niet wenst te verspillen aan “discussies” met KPN-medewerkers, neem dan contact op met onze service.

Abonnement zal snel helpen KPN opzeggen

De Abonnement-Opzeggen-dienst zal alle zorgen op zich nemen! Onze medewerkers hebben formulieren klaar om van meer dan 1000 bedrijven af te melden – waaronder ook KPN. U hoeft geen informatie over de organisatie te zoeken en geen brieven te sturen – dit doen we voor u.

Geef in het formulier uw contactgegevens aan, waarna het personeel deze naar de KPN-mail zal doorsturen. Al uw persoonlijke informatie blijft binnen het bedrijf – deze wordt niet aan derden doorgegeven. Medewerkers van KPN abonnement Opzeggen

ondertekenden een overeenkomst over het niet-vrijgeven van klantinformatie (NDA).

Abonnement-Opzeggen zal helpen KPN opzeggen en andere telecommunicatiebedrijven af te melden. Ook, zal hier een afmelding worden geregeld van:

  • loterijen;
  • energieleveranciers;
  • nieuwskanalen en radio;
  • kranten en tijdschriften;
  • fitnessclubs en sportscholen;
  • politieke partijen;
  • verzekeringsmaatschappijen;
  • liefdadigheidsfondsen.

Zorg voor uw zenuwen – neem contact op met Abonnement-Opzeggen!

 

No Results Found

The page you requested could not be found. Try refining your search, or use the navigation above to locate the post.